Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2011 12:47 - ПИСМО ОТ ГРОБА
Автор: pemben Категория: Други   
Прочетен: 2177 Коментари: 0 Гласове:
1



Майчице, мила моя майчице!...
Когато умрях, вие притворихте моите очи. Точно тогава аз гледах в една точка, като очите ми следваха душата, която бе изтръгната от тялото ми. Някои от вас се развикаха, започнахте да ме оплаквате на висок глас – това много ме натъжи, защото това бе в моя вреда. Някои от присъстващите се помолиха за мен и отправиха дуа – само да знаеш това колко ме зарадва, защото на тяхната дуа, дори ангелите казаха амин!...
След като затворихте очите ми, вие завързахте с плат челюстите ми и съблякохте дрехите ми, тази ви постъпка беше много добра, защото както видяхте, след като ми бе отнета сушата, тялото ми се вкочани.
Въпреки че се съобразихте с всички тези добри дел неща, постъпихте неправилно, като не разгласихте сред моите приятели, че съм умрял. Желаех да бъде повече джемаата, който ми се кланя дженазе намаз, защото тяхното изобилие за мен щеше да бъде в полза.
Много ме натъжи положението на хората, които бяха дошли до джамията, за да споделят вашата болка от раздялата, ала не дойдоха да ми се откланят дженазе намаз. Та какво щеше да им стане, ако се бяха откланяли? По този начин щяха да зарадват и мен, а щяха и самите те да имат полза!
Мила майчице!
Неотдавна ти посети гроба ми. Даде ми селям. Аз също ти дадох селям, в отговор на твоя поздрав. С голямо нетърпение очаквах твоето посещение. Знаеш ли каква радост изпитвам от твоите посещения, моля те, идвай по често!
Много ще се радвам, след като ме поздравиш, да се помолиш да бъда опростен, имам нужда от това…
Не ми се сърди, мамо, ела тук съм много неспокоен! Сега съм наказан, заради заблудата ми в земния живот. Душата ми е в постоянни мъки. Де да бях извършвал в земния живот праведни дела!...
Тогава душата ми щеше да бъде записана в Иллиййун (книга, в която се регистрират онези, които са за Сженнета). А мястото къде щях да пребивавам щеше да бъде ясно. Ах колко желаех това!...
Защото има хора, които на земята са съблюдавали повелите на Аллах, били са праведници, извършващи добро, те пребивават в гроба толкова добре, че все едно са в Дженнета! Въпреки всичко, аз благодаря за положението си, мамо, защото имам иман (вяра), затова в последствие ще бъда спасен. Ала положението на отричащите, на неверниците е много по – лошо!
Те са записани в Сиджин (книга, в която са регистрирани онези, които са за Джехеннема – тя се намира седем етажа под земята). Тук хората могат да се срещата, но това е възможно само за добро творците. Хората, които са с праведни дела си ходят на посещение. Обсъждат случващото се на земята. И все пак всеки неможе да посети когото си поиска, а само онези, които са еднаква степен на делата имат право да се срещат.
А аз не се срещам с никого, мамо! Като затворник съм. Толкова много са ми притесненията, че нямам възможност…
А може би не ми се позволяват срещи заради натрупаните грехове!...
Такъв е законът в този свят.
Ех и аз да бях вършил само праведни дела в земния си живот! Да се бях преселил тук като праведник!...
Тогава навярно щях да видя и баща ми. Толкова много исках да се срещна с него! Но в следствие на неговите праведни дела, той се е спасил, а аз съм на място където се изтърпява наказание, затова не мога да го видя, мамо!

Майчице, искам да ти разкажа, че когато закопахте тялото ми и си тръгнахте, душата ми бе върната в тялото, тогава аз чух дори стъпките ви, когато се отдалечавахте. След което дойдоха два ангела. Едното се нарича Мункер, другото Некир. Бяха толкова страшни, че аз дори се обърках какво да правя и какво да говоря, защото всичко беше толкова ясно…
Предполагах какви ще бъдат последиците за мен в Съдния ден, защото преди това ми беше показано мястото ми в Джехеннема! Така че аз въобще не исках да настъпва Съдния ден. Защото щом настъпи Съдния ден, аз ще трябва да влезна в Джехеннема, за да изтърпя своето наказание. Страхувам се мамо, много ме е страх!...
Ала онези, които са се преселили в Отвъдното като праведници, с изобилие от праведни дела, те са много щастливи. Не се страхуват от Мункер и Некир. Ходят си на посещение. Развълнувани са и желаят колкото се може по – бързо да настъпи. Съдния ден, за да отидат в Дженнета.
Както ти казах мамо, когато видях колко са страшни Мункер и Некир, много се изплаших. Когато започнаха да ме разпитват: „Кой е твоя Господ? От коя религия си? Кой е Пророка ти? Коя е твоята Книга? Към къде е къблето ти? Каква е вярата ти? Какви са делата ти?”
- аз се стъписах и не успях да отговоря на въпросите. Тогава много виках, крещях… Ти чу ли ме, мамо?!
Ала отговорите на тези въпроси са били толкова лесни за праведниците, че те отговарят без никакво затруднение: „Моят Господ е Аллах! Религията ми е Ислям! Пророкът ми е Мухаммед (с.а.с.)!...” Ето, такъв е законът на Аллах, всеки намира насреща заработеното от него…
Скъпа майчице, както навярно вече си разбрала, аз съм подложен на големи мъки, гробът ме притиска, постоянно се притеснявам, не мога да се видя с близките си, не знам вие какво правите, страх ме е какво ще стане с мен…
А това, че сутрин и вечер ми се показва мястото в Джехеннема където ще изтърпява своето наказание, ме кара да изпитвам още по – голяма болка и страх…
Но мамо, въпреки всичко, аз не съм изгубил надеждата си. Защото ако бъда пречистен чрез тази мъка или пък на Махшер (място, където ще бъдат събрани хората, след като бъдат съживени при второто пришествие), то ще застана чист в Съдния ден. В противен случай много ме е страх мамо, ще бъда пречистван чрез огъня на Джехеннем.
Онези, които не са пречистени в гроба, нито на Махшер, те не могат да влезнат в Дженнета. Тук това е неизменният закон. Никой не може да влезне в Дженнета мръсен, никой не може да влезне в Дженнета мръсен, тоест непочистен от своите. Защото това е мястото на пречистените…
 image



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pemben
Категория: Други
Прочетен: 861369
Постинги: 648
Коментари: 204
Гласове: 458
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол