Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2018 18:55 - Дъщеря ми
Автор: flader2009 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1460 Коментари: 3 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Дъщеря ми скоро ще стане на 17.
Тя е всичко друго,но не и момиче,кое ко може да се опише с една дума или да се класифицира в едно определение....нито пък е клише.
Когато я родих си казах,че освен да е здрава си мечтая да не е смотано дете.Влагах само онзи познат за мен смисъл ,знаеш....приятно излъчвано и сресано дете, абсолютно послушно и примерно,което обира овациите на възрастните и е мечтата на възпитателките от яслата и на учителките по нататък.
Въобще не подозирах,че тя ще излезе от всички останали норми за поведение още на 12.
Че ще опита от всички забранени неща рано,много рано .
Че ще ме оставя без дъх,без сън без надежда някога да се ,,оправи,,,да влезе в някакви релси.
Свободният дух я е обладал и физически и ментално.
В началото,водена от собствения си мироглед,се опитвах да я преформатирам ,да укротя стихиите в нея ,но скоро осъзнах,че така просто ще я осъкатя,ще отрежа до кост крилете й....
Не исках да бъде ,,някоя,,само така можеше да бъде всяка, която си пожелае.
Радвам се на себе си,че се спрях навреме...Дадох й цялото си знание,най-вече я научих от какво и как да се пази(все пак съм телец-практичността ни е мантрата на живота)...и си дадох сметка че трябва да й повярвам ,с цялото си сърце.Само това ми дава гаранция, че от нея ще излезе един свободен човек (доколкото някой днес може да бъде свободен)
Оставих я да граби с шепи от всичко,което животът й предложи,очертавах само леки граници, колкото физически да я предпазя.Исках да се научи сама кое е добро и лошо,кой е човек,приятел,познат,кой е зъл,добър .
Давах й пример(най-работещата схема)
Четях пред нея,спортувах пред нея,готвих пред нея,плаках и се смях пред нея.Споделях й всичко и добро и лошо.
Не съм от щадящите родители.
Само времето ще покаже дали това е правилно.
Сега ми е леко смешно....тя все повече търси близостта ми,дори физическа(не се бяхме докосвали с такава топлота поне 4години).
Като,че ли толкова дълго съм я оставила да се рее свободно,че сега търси стабилна земя под нозете си.
За този толкова труден тийнейджърски период разбрах едно-децата ни приемат само един вид общуване --ози изпълнен с безрезервна любов.Те не обичат да бъдат получавани и осъждани през тези няколко години.
И аз и я давах.... ВИНАГИ....дори тогава,кога ко бях на ръба на отчаянието .








Гласувай:
3



Предишен постинг

1. danailvdimitrov - ?
22.06.2018 19:57
А къде е бащата???
цитирай
2. flader2009 - А къде е бащата??? Удобно заст...
22.06.2018 20:05
danailvdimitrov написа:
А къде е бащата???

Удобно застанал зад фразата"Ти имаш подход с нея,тя мен не ме слуша"
Иначе не е лош.Просто абдикира от сложния й характер.
цитирай
3. danailvdimitrov - Е тогава...
22.06.2018 23:36
остава само Господ!

Молитвата обаче трябва да е искрена . Майчините молитви се чуват.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: flader2009
Категория: Лични дневници
Прочетен: 46161
Постинги: 28
Коментари: 27
Гласове: 73
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031