Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2018 20:30 - Шопинг терапията ми!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5943 Коментари: 18 Гласове:
15

Последна промяна: 19.10.2018 00:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Чувала бях, че когато една жена е тъжна или в лошо настроение, си организира шопинг терапия, вследствие на което настроението й се подобрявало. Не бях пробвала досега. Е, днес реших да пробвам. Денят бе леко дъждовен, немалко мрачен, освен това се понатоварих на строежа, предимно физически се натоварвам, ала днес и емоционално. На етап преградни стени съм, високите части са доста трудни - Херкулес да си, пак би ти натежало.

И в един дъждовен момент реших да се разходя до града, така де, и аз като жените, на шопинг терапия. Нужно си е, щом подобрява настроението...
Какво си купих ли? И на мен ми е интересно, ето защо ще кажа и покажа.Voila. Красота! 

 image

image

Свършиха ми някои консумативи и си ги набавих. Шкурка за гредите, лента за шпакловка, чувалчета за отпадъците от строежа, найлон, валяче за латексиране и малко гвоздейчета. Вече отивам към етап фина работа, приключа ли преградните стени….

Че като ми се оправи настроението, че като се развъртях на строежа, направо го „овършах”. Малко да отдъхна и до тъмно ще продължа. Пускам си един прожектор - още няма лампи горе -  и си кова на воля. Отсреща планината свети, и аз й светя - романтиката е един път.

Когато в началото на лятото се готвех да почна да мажа стените и си бях взела мистрия и маламашка, сложих ги в дамската си чанта, дъщеря ми ги видя да стърчат от чантата и попита какво е това. Показах й, а реакцията й бе:
- Но, мамо, ти знаеш ли, че жените носят гримове в дамските си чанти?!
Много се смяхме, а аз и плаках в този ден. От щастие. И не за друго, а за да ми върви строежът като по вода. И като взе, че потръгна, няма спирка. Макар че краят се види. Ех, как ще си отдъхна, приключа ли го, банкет ще вдигна, съседите откога чакат, обещала съм им, както и на всичките ми деца, тортичка ще им направя и ще се почерпим. А зимата какво мързелуване ще му ударя, не е истина!

И така, важното е да има настроение и вдъхновение. Другото са бели ядове. Хубаво настроение ви желая в тази меланхолична есенна вечер отново с мой стар клип от боядисването на къщичката ми, какво забавление беше само...)))






Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troia - Няма какво
18.10.2018 14:31
да кажа.:)) Очаквах купчинка от козметика, дрехи и бижута, а то строителни материали.
Направо си жена - мечта.:)

Успех, Веси!
цитирай
2. vesever - Кати, и една друга приятелка, от ...
18.10.2018 14:44
Кати, и една друга приятелка, от съседното село, ми каза същото, че е очаквала дрехи или козметика, а аз й отвърнах: Всяко нещо на времето си ;))
Благодаря ти!
цитирай
3. vania23 - Ех, Веси,
18.10.2018 14:47
не я разбирам аз твоята шопинг терапия :) Навя ми спомени от миналото, когато сама се трепех да боядисвам, а те никак не са хубави :)
цитирай
4. vesever - Ваня, при мен такива дейности са ...
18.10.2018 14:59
Ваня, при мен такива дейности са обичайни, ти просто си в друга сфера и не ти се е налагало...аз свикнах с годините и все нови и нови работи възникват...в началото по-малки, сетне и по-мащабни...
На село е така, винаги има много неща за вършене...
Боядисването ми е от леките дейности, строителните работи са доста по-сериозни, но ми харесаха. Всъщност това, което ми харесва и ме мотивира е да виждам как от груб троеж става обитаемо място, уютно и красиво...и как две женски ръце сътворяват нещо невероятно на пръв поглед.
Де факто всеки твори нещо в живота си...всеки в различни направления...
цитирай
5. ellia - Лелеее...загубих дар слово в случая направо!
18.10.2018 18:15
Какъв шопинг,какво чудо...да гледат мъжовете блогове и вместо да водят виртуални препирни,то да запретват ръкави.
А сега сериозно...ВЪЗХИЩАВАМ ТИ СЕ,Веси!
Ето ти втората работа...организираш платен курс за желаещи начинаещи кандидат майсторки/ти СИ такава/,и както казваш воала.Жалко,че си толкова далеч...за хубаво или лошо.
Щях да ти крада майсторлъка под формата на помощ от моя страна,т.е. бих се цанила за чирак.
Мен не ме бива в тоя род дейности...виж да се въртя около един майстор,да му помагам с приказка,с кафе,нещо да пренеса,да задържа,и...дотам.
Голям си сръчко.И голяма потайница,защото не разкриваш от кой местен болярин си откраднала занаята.
Или го носиш генетично заложен,нали си ми посестрима-шопкиня.:)
пп.На лс ми напиши тарифата си,ако се опарича някога да те калесвам за майсторица у назека,у шопско,па можем и да те украднем у наше село,ъхъммм.;))))
цитирай
6. krassko - Весе, следващия път като дойдеш в София
18.10.2018 19:00
Ще те заведа в Мола да видиш къде пазаруват жените. :)
Че ти май друго не знаеш освен Практикер и железарията :)
цитирай
7. stih - Чудо си!
18.10.2018 19:51
Ти си изключение, Весе!
Щастливо устроена намираш радост в труда, а това е в основата на всяко човешко щастие.
И многостранно надарена!
Благодаря за подареното настроение и за хубавата песен!
цитирай
8. planinitenabulgaria - Страхотен постинг!
18.10.2018 20:41
Аз днес купувах бои и теракол/цимент в малси количества, защото основните работи съм ги завършил. Ако успееш до началото на май да завършиш обекта, имам идея, която сега няма да осветлявам...
цитирай
9. lexparsy - Поздравления за шопинга Веси,
18.10.2018 20:58
но щеше да ни зарадваш повече със снимки от тебе на „Обекта“ :-)
Ама защо всички си мислят че „шопинга“ било само женско удоволствие…ми защото мъжете негодуват какви простотии си купуват :-)))
Но ти си прагматична както винаги !!! Но не може и да не си си купила нещо дет не показваш еййй…
Аз да споделя… Да се посмееш… като пазарувам смело и безотговорно, после забравям какво… И е велико удоволствие да си разтовариш чантите… Аз се очудвам и се радвам като малко дете к‘во съм си накупил все едно са ми го подарили :-)))

А това че ще „мързелуваш зимата“… Хехееее, да не мислиш че някой ти вярва…!!! :-)

цитирай
10. vesever - Хе, Тони, и аз се уча в движение, с...
18.10.2018 22:22
Хе, Тони, и аз се уча в движение, спонтанно реших да почна и почнах. Веднъж почнеш ли, се учиш на всичко. Не си почнала, не си успяла...
Е, да, имам от кого да се уча, ))
В действителност се консултирам се с един Приятел от Търново за това какви материали са подходящи, и като нещо не знам как става, питам.
И понеже в Практикер искат много пари за транспорт до наше село, той с минивана си ми докарва материалите и поетапно си действам...
Липсва ми моят край, обаче...ник'во крадене, не се давам ))
Нали болярка се водя...
И понеже искам да почвам втора работа, току-виж открия строителна фирма )))
Знае ли човек...
Ами, тарифи, щом ще чиракуваш, няма тарифи ))
цитирай
11. vesever - Краси, не е ставало дума, но аз съм ...
18.10.2018 22:24
Краси, не е ставало дума, но аз съм против моловете.
Смятам, че там е излишно скъпо, няма смисъл човек да пръска излишни пари...
Е, за децата пазарувам от моловете, но за себе си, категорично не. Когато става дума за мен, обичам по-семплите неща...
Благодаря ти!
цитирай
12. vesever - Ели, вярно е, че женските ръце могат ...
18.10.2018 22:27
Ели, вярно е, че женските ръце могат да творят чудеса, и аз понякога се изненадвам от себе си...но и съм сигурна, че всеки може, ако му се наложи...
На мен тези дейности са ми наложителни, и вече ги приемам за нещо съвсем нормално.
Имам още доста да се уча, но едн о по едно...
Благодаря ти!
цитирай
13. vesever - Коста! Много преди месец май ще съм ...
18.10.2018 22:29
Коста! Много преди месец май ще съм приключила, надявам се преди да падне първият сняг да съм готова...
Сега събуди любопитството ми...като приключа строежа, ще очаквам да ми кажеш идеята.
Успех в работите ти, до скоро!
цитирай
14. vesever - Лекси, имам снимка от обекта, както ...
18.10.2018 22:34
Лекси, имам снимка от обекта, както съм с маска и очила и винтоверт в ръка...
ще покажа, ще покажа. Имам и снимки от етапите на работата, накрая всичко ще се види, когато завърша и детайлите, грубо съм готова, но има много фина работа...
Ми...купих си и нещо, което не показах...последния радлер от селския магазин )))
Само лятото го има, после го скриват, не разбирам защо, аз обичам след строежа да си налея радлер и да релаксирам...
При мен пък се случва понякога обратното, купувам нужните неща и после при разтоварването ги прибирам кое където му е мястото, и понякога, но само понякога )) не успявам да открия кое къде съм сложила...
Е, рано или късно намирам всичко ...
Зимата се виждам да си седя на топло и да си пия чайчето, и да превеждам, само шетане и готвене, без тежка работа...но кой знае какво ще изникне дотогава...
Е, ще трябва да събирам сили за напролет, тогава идва ред на градинските удоволствия...
цитирай
15. nedovolen - Аз пък на шопинг без списък вземам ...
19.10.2018 18:35
Аз пък на шопинг без списък вземам цигари и бира и излизам...
Да не повярва човек, че всичко си направила с две ръце!
:)))
цитирай
16. vesever - Ники, ти си най-добре ))) Ми аз ...
19.10.2018 20:38
Ники, ти си най-добре )))
Ми аз като не пуша, и любимия ми радлер като го скриват зимата, ще чакам чак до идното лято пак да го пуснат )))
На моменти и аз се дивя, като се обърна и видя колко работа е минала през ръцете ми...но както обичам да казвам, две женски ръце могат да вършат чудеса. И си го доказвам поетапно...
Поздрави!
цитирай
17. nedovolen - Don't worry be happy ! - Боб Марли
22.10.2018 12:23
Зимата пък да не блести толкова снега, пускат тъмна бира.
:)))
цитирай
18. vesever - Ники, ама мен ме хваща тъмната бира, ...
22.10.2018 12:45
Ники, ама мен ме хваща тъмната бира, а имам много лошо "пиянство" - почвам да пея и танцувам. Което го правя и без бира, де...))
Инак не се майтапя, от една чаша бира ме хваща и ми се замотава главата...затова гледам с радлерче...но като няма, няма! :((
Е, за всичко има начини, правя си домашен радлер, добавям си портокалов сок в бирата 2:1 сок: бира, и съм си рахат ))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4044672
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16015
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол