Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2010 09:02 - Към равнодушните-2
Автор: vestavestalka Категория: Поезия   
Прочетен: 835 Коментари: 4 Гласове:
2



"Не ме е страх от приятелите ми, в най-лошия случай те могат  да ме предадат... Не ме е страх от враговете ми, в най-лошия случай те могат да ме убият... Страх ме е от равнодушните, защото благодарение на тяхното мълчаливо съдействие на земята съществуват и предателството и убийството..."
                                                                                                                                                                                                                Емил Еберхард

 

До вчера приятел не ме е предавал,

когато е истински бил.

Излишни въпроси не ми е задавал,

от ума си не ме е трил.

 

Единствено враг се е само опитвал

със думи да ме нарани,

защото в живота той не е изпитал

на зимата вълчите дни.

 

Дори и от вас, равнодушни, накрая,

от днеска не ме е страх,

защото ви вярвах, но все ми е тая,

щом подлия нрав ви разбрах.





Гласувай:
2



1. andromen - ...
22.11.2010 09:47
хубаво попадение за поанта.
Мисля, че при усета за поезия, който определено притежаваш, трябва да бягаш от клишетата-сравнения. Те са като отрова във вкусен пай с ябълки (ето още едно тъпо клише!)...
цитирай
2. vestavestalka - Понякога...
22.11.2010 10:16
andromen написа:
хубаво попадение за поанта.
Мисля, че при усета за поезия, който определено притежаваш, трябва да бягаш от клишетата-сравнения. Те са като отрова във вкусен пай с ябълки (ето още едно тъпо клише!)...

Понякога, за да се защити някаква идея, няма как да се избяга от клишетата, особено в мерената реч. Ако поетите бяха 200 - да, но те са милиони по целия свят / да не казвам милиарди/ и всеки си има определени "клишета", които се водят негова запазена марка. Съжалявам, ако не съм била изчерпателна в отговора си.
цитирай
3. andromen - ...Поезия....
22.11.2010 23:19
Добро ! Опитай и по-тежък стих - ти имаш сили !
цитирай
4. vestavestalka - Може би...
23.11.2010 05:52
andromen написа:
Добро ! Опитай и по-тежък стих - ти имаш сили !

Може би по-нататък. Първо трябва да отлежи.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vestavestalka
Категория: Поезия
Прочетен: 624756
Постинги: 622
Коментари: 774
Гласове: 1299
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930