Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2012 16:17 - ВСИЧКО Е ЕНЕРГИЯ
Автор: lila Категория: Поезия   
Прочетен: 2206 Коментари: 0 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Мъжете, които мечтах, до един ме отминаха.
Останах - забравена лампа да светя,
да черпя енергия в празна квартира от минало,
сред чезнещи щампи на стари тапети.

Онези мъже са били, вероятно, уроците,
които уж трябваше, но не научих.
Аз всяка причина да бъда удавях в емоции
и някак животът без мене се случи.

Сега съм ненужното светло, по сила на навика,
за масата, стола и за канапето.
И сляха се двете понятия "грешно" и "правилно"
отвън, пред прозорците, скрити с пердета.

Мъжете, които мечтах, ги изплащам и с лихвите,
изплащам мечтите, изплащам урока.
Но чудя се кой ще плати, щом угасна притихнала,
от мен навъртяната сметка за тока?

02.08.2011
Радост Даскалова

image
 




Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1060130
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621