Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2015 06:35 - МОМИЧЕТО ОТ АВТОБУСА ЗА ВАРНА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 3004 Коментари: 17 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Момичето, което си поспа
на топлото ми рамо в автобуса,
ухаеше на пролетна липа –
на туй отгоре беше страшно руса.

До Плевен аз не мръднах въобще –
седях направо като препариран.
Дори прежалих туй, че ми се ще
да пийна барем втора ледна бира.

На дясното ухо й рекох стих.
Изгледах филма. Мача с Лео Меси.
И – плахо, но все пак се престраших,
попитах го: – Момиче, за къде си?

Да, ама не! – девойчицата спи –
издува гръд под роклицата синя.
И умножавах сто пъти по „Пи”
безкрайните тунели на Витиня.

А във тунела, майчице – оле! –
изкарахме направо меден месец.
Добре, че бе Софийското поле,
че щеше и светът да ни е тесен!

Накрая все пак стигнахме – друс-друс.
Дори на магистрала – пак ни клати.
Тъй клати, че брюнетка в автобус
превръща се в блондинчица, егати!

А там – на автогарата – тълпа.
И гледах след косицата й руса –
момичето, което си поспа
на топлото ми рамо в автобуса.




Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
02.06.2015 07:20
И на мен веднъж ми се случи,
но бе колежка от Германия.
Изпивах я по пътя със очи,
но се стреснах, рекох "Мани я!"
Чу, благодаря ти, че възкреси един забравен спомен и то по един великолепен начин.
Днес е денят на Ботев. Навярно и той е разбирал от булки. Горкият! Толкоз млад да си отиде. А в днешно време да се намери една пикла от София да го мрази, а други два тариката да лансират идеята да не се изучава.
Извинявай, мисълта ми се отплесна - самотата ми в Калофер не е лесна.
Бъди жив и здрав!
П и е р
цитирай
2. ili4e - Красота!
02.06.2015 07:25
Благодаря, Валерий!
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - И на мен веднъж ми се случи, но бе к...
02.06.2015 07:27
pvdaskalov написа:
И на мен веднъж ми се случи,
но бе колежка от Германия.
Изпивах я по пътя със очи,
но се стреснах, рекох "Мани я!"
Чу, благодаря ти, че възкреси един забравен спомен и то по един великолепен начин.
Днес е денят на Ботев. Навярно и той е разбирал от булки. Горкият! Толкоз млад да си отиде. А в днешно време да се намери една пикла от София да го мрази, а други два тариката да лансират идеята да не се изучава.
Извинявай, мисълта ми се отплесна - самотата ми в Калофер не е лесна.
Бъди жив и здрав!
П и е р

Няма как Ботев да бъде зачеркнат в душата на България.
Чу
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Благодаря, Валерий! Всички м...
02.06.2015 07:42
ili4e написа:
Благодаря, Валерий!

Всички момичета са красиви, Иличе.
Благодаря.
Чу
цитирай
5. zemela - Добро утро, Капитане! Твоите ст...
02.06.2015 08:49
Добро утро, Капитане! Твоите стихове са винаги добро начало на деня:)
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Добро утро, Капитане! Твоите ст...
02.06.2015 08:57
zemela написа:
Добро утро, Капитане! Твоите стихове са винаги добро начало на деня:)

Не се съмнявам, че за теб са, само да знаеш обаче колко хора скърцат със зъби, като ги четат! :-)))))))))))))))))
Лек ден, Земела!
Чу
цитирай
7. pvdaskalov - * ! * ! *
02.06.2015 10:29
4udovi6teto написа:
zemela написа:
Добро утро, Капитане! Твоите стихове са винаги добро начало на деня:)

Не се съмнявам, че за теб са, само да знаеш обаче колко хора скърцат със зъби, като ги четат! :-)))))))))))))))))
Лек ден, Земела!
Чу

Именно. Те затова никога не се усмихват - да не им се видят строшените от скърцане зъби.
Тот же
цитирай
8. nalia - *****
02.06.2015 10:33
Възпявано от как свят светува, няма насита за него, Чу, топлото рамо. Въздъхвам и аз като Лилиенкрон:
Ах, ти, ах, ти -
защо ли не обви
ръце около мен
и не прошепна името ми?..
..Защо не приюти главата ми
на своето рамо?
nalia
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - Добро утро, Капитане! Твоите ст...
02.06.2015 11:51
pvdaskalov написа:
4udovi6teto написа:
zemela написа:
Добро утро, Капитане! Твоите стихове са винаги добро начало на деня:)

Не се съмнявам, че за теб са, само да знаеш обаче колко хора скърцат със зъби, като ги четат! :-)))))))))))))))))
Лек ден, Земела!
Чу

Именно. Те затова никога не се усмихват - да не им се видят строшените от скърцане зъби.
Тот же

Добра реплика, Пиер!
Имаш право на още една - и на колкото си щеш дуплики! :-))))))))
Чу
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Възпявано от как свят светува, няма ...
02.06.2015 11:52
nalia написа:
Възпявано от как свят светува, няма насита за него, Чу, топлото рамо. Въздъхвам и аз като Лилиенкорн:
Ах, ти, ах, ти -
защо ли не обви
ръце около мен
и не прошепна името ми?..
..Защо не приюти главата ми
на своето рамо?
nalia

Сигурен съм, че щеше да ти хареса, Налия, а това понякога отива за цял един живот, затова!
Чу
цитирай
11. slaveya66 - Същински кавалер
02.06.2015 14:06
и ангел-пазител!
И с престорена завист, ми иде да взема автобуса за Варна! Може пък и на мен да ми излезе късмета!
Прощавай, Чу! Това в рамките на шегата!
Иска ми се и аз да можех да се изразявам като теб!
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - и ангел-пазител! И с престорена ...
02.06.2015 16:05
slaveya66 написа:
и ангел-пазител!
И с престорена завист, ми иде да взема автобуса за Варна! Може пък и на мен да ми излезе късмета!
Прощавай, Чу! Това в рамките на шегата!
Иска ми се и аз да можех да се изразявам като теб!

Що пък не, ще пътуваме заедно, Славея?
Поздрав от София!
Чу
цитирай
13. selena1 - 6tastlivka!
02.06.2015 18:35
Iskam i az!!!
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Iskam i az!!! Няма проблем, чедо, ...
02.06.2015 18:51
selena1 написа:
Iskam i az!!!

Няма проблем, чедо, разберете се със Славея! :-)))))))))))))))
Чу
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - Я да се присламча при вас. . . Русо, ...
02.06.2015 20:50
ganini написа:
Я да се присламча при вас... Русо, кестеняво, важното е да е отляво, че то е тренираното рамо. Но ако на сън сбъркам косите със струни - не отговарям.
Поздрави! Г Г

Часовникът трака, Маестро, също като в Симфония № 101 на Хайдн, така че, побързай! :-)))
Чу
цитирай
16. yotovava - Пънтелей пътник си ти, то с толко...
07.06.2015 11:27
Пънтелей пътник си ти, то с толковакрасиви жени, ще ти се изтрият сандалите направо :)))))))))))
цитирай
17. deleted-4udovi6teto - Пънтелей пътник си ти, то с толко...
07.06.2015 12:19
yotovava написа:
Пънтелей пътник си ти, то с толковакрасиви жени, ще ти се изтрият сандалите направо :)))))))))))

Направо ми пламнаха и ми изгоряха сандалите, Валюше! :-)))
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9369903
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930