Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2018 18:01 - Здравей, аз съм
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 1825 Коментари: 6 Гласове:
12

Последна промяна: 17.04.2018 17:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image
Здравей, аз съм,
знам че ме чуваш!

Обаждам се, Не да ти кажа…
Ти говори, мога да чакам,
и ако имаш Време,
всичко ще преглътна!
С тъй изнемощяло тяло,
на Вселена се престорих,
че и на Пъкъла дори,
да те слушам да разкажеш..

А аз пак ще помълча,
за да те разбера,..
как с мен‘ си споделена!
И пътят ни  е споделен,
Защото припознат и наш е...
А ти си някъде тъй скътана,
и не бягаш, и проглеждаш,
към безкрая припознат ни,
звездно програмирана,
за мене Тук‘, Сега.
А Някога Сега е…

Сърцето ми сега облечено в тъга е,
опърпано и в дрипи,
но живо и жадуващо.
Като светулки разстроени от мрака,
пак търсим се в сънища,
в наш дом под клепачите ми.
Когато изморен изстрадам мечтите си,
ще дочакам изгрева на слънцето,
че да заспя, 
че пак да те видя.

Така написах, защото по време на „Празниците“, толкова грешни Жертвоприношения на Духа ни,  сторени и от Нас забавно неосъзнато, но и от други нарочни, сторени чрез Страх и с близалки за ума ни сетих…, че всичко прозаично ми се струва СкверноСловено, а детската ми поетичност замлъкна…
Божееее, (прости, че Те зова чрез Име), 
колко се радвам че съм глупав… !

За Това се сетих да ти се обадя!
:-)))

 





Тагове:   здравей аз съм,


Гласувай:
12



1. vesever - Много е сладурско! Хареса ми!
17.04.2018 11:14
Много е сладурско!
Хареса ми!
цитирай
2. lexparsy - Много е сладурско! Хареса ми!:-) ...
17.04.2018 12:04
vesever написа:
Много е сладурско! Хареса ми!

:-) Да бе Веси, оказва се че хората сме много сладурски същества , когато си кажем "Здравей", че и си поговорим, че и разберем за какво използваме думите че да си Кажем, че да смислим, че да сме съпричастни, че да имаме "време", че да намерим адекватни думи да си кажем, че да направим по-сладуски деня си...
Виж как твоите снимки радват всички без думи… а ние се правим на „изкуствен Интелект“ впрегнал целия си огромен потенциал да обработи Човешките Чувства…,
като в телевизионно състезание, дето „чувствата“ са Показ, а ние ги Класифицираме като овцете, според характера и качеството на вълната им, за коя кошара са …

Ей сега се погледнах в огледалото, и ако не ми беше припомнила че съм Сладур, нямаше да забележа :-))))

Пускам ти една песен пак на Leonard Cohen с лирикс, щот‘ знам че ще си преведеш…
https://www.youtube/watch?v=D97OxHZzBeQ
Добави „.com „ към „youtube“, защото ПРОГРАМИСТА на бЛОГА го изтрива сестро…
май нарочно е нает от евро-правителството да ни хаква споделянето и разбирането :-)))
цитирай
3. missana - Чудесни редове:
17.04.2018 14:59
"Като светулка разстроена от мрака,
пак търсим се в сънища,
в наш дом под клепачите ми."

Поздравявам те, Лекс!
цитирай
4. lexparsy - Благодаря за позитивната поетична ...
17.04.2018 16:52
Благодаря за позитивната поетична оценка Младен.
Знаеш че ценя мнението ти, но все пак този блог не е ТВ надпревара за поезия или примерно кой ще изтълкува новините по-оригинално...
Аз за това не пиша много тука, но често чужди настроения или информация ме стимулират за размисъл или дебат... но май не се получава на това място...
цитирай
5. otherwise - Чува се
19.04.2018 19:26
Когато има познаване/разпознаване, всеотдаване и посвещение, всичко се чува, дори тишината. Изгревно. И тогава се ражда пълното споделяне.
Поздрави, Лекс!
цитирай
6. lexparsy - Много ме радва твоето разбиране...
20.04.2018 15:09
otherwise написа:
Когато има познаване/разпознаване, всеотдаване и посвещение, всичко се чува, дори тишината. Изгревно. И тогава се ражда пълното споделяне.
Поздрави, Лекс!

Така е, само че това дето наричаме Тишина е просто хармоничната вибрация, и музика даже на Вселената, която чуват само тези, които заглушат шума на собствените си и чужди демони... че да се разбират и контактуват :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363713
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375