Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2018 13:47 - Знаци в сънищата
Автор: karamelita Категория: Поезия   
Прочетен: 1912 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 26.04.2018 14:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Загадъчното бъдеще в съня ми 
 ми праща знаци  - образи за разгадаване,
 любовник нов, към мене със надежди тайни
 до мен се доближи и ме докосна в разминаване...

 Във двоен образ,сменящ се и странен
 уж здрав и снажен, а пък болен и накуцващ...
 Нападна ме отзад с прегръдка и косата ми погали,
 а после в болница го срещна с поглед  злобен,силата изсмукващ...

 Вън слънцее грее,но не смея да изляза
 с какво ли в пътя дебне ме съдбата,
 съновника разтварям, по гърба ми тръпки лазят,
 очи на лоши хора ли или е някаква зараза...

 Излязох -  трябва хлаб да купя,
 все пак храна ми липсва  за живеене,
 а там във Супера случайно появи се
 красавец млад за ново вдъхновение...

 Загледах го, парите  си изпуснах,
 това човек ли е или е дявол същи,
 а той наведе се и ми ги подаде,
 прихвана раменете ми със две ръце могъщи... 
 

 И върнах се пак стихове да пиша -
 какво да правя като срещам само Музи,
 каквато болна бях ме излекуваха със хубост
 и припнах в гардероба да избирам
 за вън  най - хубавите блузи...

 Карамелита
 
 
 

 

 



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karamelita - В този блог само политика се бистри ...
26.04.2018 14:00
В този блог само политика се бистри или се водят ожесточени битки с обиди за първа страница и някакви си първенства, а къде остана творчеството и любовта,хубавата пролет вън ,която все още имаме малко да ни зарадва и стопли премазаните от лоши новини души...Цар далеко,Бог високо, а пред носа ни рой хубави неща и работа за правене...и най вече малко красота,без която душата излинява и загубва вдъхновение...а за къде идните 30 години,които ми остават без вдъхновение и стимули?...Та обличам си хубавите рокли, поприсвих ги,защото съм отслабнала с 20 килограма и с радост констатирам,че хубавата и елегантна моя фигура от преди пак се завръща,нямам бръчки,младея и вече се движа по леко и кръшно, все още с младежка походка и на високите токчета...ей,пролет е - младостта се завръща и хубостта,има още време много дo скапвне и остаряване!Да го живеем този живот яко!
цитирай
2. karamelita - В болни и злобни глави се въдят разни
26.04.2018 16:36
В болни и злобни глави се въдят разни работи...охлюви...дори и хипопотами като видят кой е на първа...интересно аз никогане се ядосвам,че някой е на първа,явно съм много високоеволюирала в сравнение...
цитирай
3. karamelita - Не зная кой ме напомпи над Вучето, но ...
26.04.2018 17:00
Не зная кой ме напомпи над Вучето,но му благодаря за честта и вниманието!
цитирай
4. karamelita - Държа да подчертая тук, че ще пос...
26.04.2018 21:06
Държа да подчертая тук,че ще поставям която моя снимка аз реша и няма да изпълнявам команди на някоя си да я сменя.На снимката съм на 56 години,а и сега не изглеждам много по различно от тази там...Аз обичам да си правя много снимки и ще слагам която си избера,а и да видят хората в действителност как изглеждам,а не да ме представят някои тук такава,каквато не съм.Аз съм готина интелигентна дама,напълно градска жена.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: karamelita
Категория: Поезия
Прочетен: 633392
Постинги: 442
Коментари: 628
Гласове: 758
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031