Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2018 07:07 - СПОМЕН ЗА МОМЧЕ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 2860 Коментари: 9 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

... понякога излизам на полето и тръгвам през братилите нивя,
и смислям си момченцето, което светът от мен безжалостно отвя –
прочело седем книжици по списък от хубавата класна в трети клас,
рояк светулчици да ме улисат – да ги лепя на челото си аз,
да хвърлям бели камичета в яза, водата да ми гъне колелца,
тъй неразбрал, че дядо забеляза как си крада от полога яйца,

да уловя из подмола пъстърва на червейче – със кукичка за сом, 
и след епоха-две да се завърна в прекрасната илюзия за дом! – 
мъниче с бяла ризка на райета! – завинаги изчезнало оттук, 
един далечен спомен за поета, досаден с тия рими във Фейсбук,
почесал Мурджо зад ушите в двора, да се кача на Белия баир – 
част от светата фауна и флора, разпръсната из Божия Всемир. 

7 август 2018 г.
гр. Варна, 16, 45 ч. 




Гласувай:
20


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. ili4e - НЕПОСТИЖИМА КРАСОТА!!!!!!!!!!!!
08.08.2018 08:13
Браво, Майсторе!
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Браво, Майсторе!Благодаря, ...
08.08.2018 08:26
ili4e написа:
Браво, Майсторе!

Благодаря, Илиана!
До скоро - среща в София! :-)))
Чу
цитирай
3. starforlife - Здравей, Поете!
08.08.2018 17:36
"Някой ден" ще ти покажа мой стих за "понякога" и ти ще ми кажеш безпристрастно мнението си.
А сега (бааси киселините на нЕкои, които ще причиня, мамка му) искам да ти поръчам една от последните ти стихосбирки - "Дръж ми шапката, мила".
Надпиши я както ти дойде отвътре, адресирано до Елинка и знаеш как и къде да ми я пуснеш.
Благодаря ти предварително.

Уф, щях да забравя: Думите ти в постинга не са просто думи - това са... вълни.
Вълни, които провокират и същевременно осъществяват асоциации.
Мастър!
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - "Някой ден" ще ти покажа ...
08.08.2018 18:54
starforlife написа:
"Някой ден" ще ти покажа мой стих за "понякога" и ти ще ми кажеш безпристрастно мнението си.
А сега (бааси киселините на нЕкои, които ще причиня, мамка му) искам да ти поръчам една от последните ти стихосбирки - "Дръж ми шапката, мила".
Надпиши я както ти дойде отвътре, адресирано до Елинка и знаеш как и къде да ми я пуснеш.
Благодаря ти предварително.

Уф, щях да забравя: Думите ти в постинга не са просто думи - това са... вълни.
Вълни, които провокират и същевременно осъществяват асоциации.
Мастър!

Благодаря, Жоре, ще изпратя книгата!
Хубава вечер!
Чу
цитирай
5. starforlife - ~ 2. 4udovi6teto
08.08.2018 23:45
Във 2-ри коментар, Поетът Валери Станков написа:
...
среща в София! :-)))
Среща в София?
Е имай късмет да не се обадиш предварително, че да не те посрещна с каса бира на автогарата.

ПС: Пусни последната стихосбирка, за която ми писа на ЛС в още един екземпляр, автографиран за Градския ми.
Не ме питай за име - просто "За Градския на Ж" е достатъчно - за "интригата". ха ха ха
Лека!
цитирай
6. yotovava - прекраси спомени, изплакани в с...
09.08.2018 11:27
прекраси спомени, изплакани в стих....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9354769
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930