Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2018 14:23 - Любовта е задължителна
Автор: bobbyp Категория: Тя и той   
Прочетен: 2507 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 - Не си тръгвай, остани! Аз те обичам!
- Защо? Защо да не си тръгвам, какво бъдеще имаме с теб? И защо ме обичаш, чак сега, когато си тръгвам? Къде беше до сега? Защо не ми го казваше, къде беше ти, когато имах нужда да го чувам?
- Къде бях аз ли? През цялото време аз бях тук, аз бях до теб, когато имаше нужда да споделиш тревога, когато имаше нужда да поплачеш на нечие рамо, аз бях тук. Когато искаше да споделиш щастие, аз бях тук. Когато Имаше нужда съвет, когато имаше нужда от някой, с когото да се радваш на живота. Не ме ли позна, това бях аз. Обичам те, са просто думи, рядко изпълнени със съдържание. Аз обичам съдържанието, не чета книгите само по кориците, не познавам хората само по дрехите, не вярвам на думите на хората, ако не видя пламъка в очите. Да, точно така обичам аз, с по -малко думи от устата и с повече в очите.
- Да, сигурно е така. Най -вероятно ме обичаш. Но какво бъдеще имаме с теб, какво бъдеще можеш да ми предложиш?
- Бъдещето, любима моя, си остава неясно за всички. Дали ще бъдеш сама или с мен, ти никога няма да узнаеш какво бъдеще те очаква. То е, като бял лист хартия, на който трябва да рисуваме нещата, който искаме да ни се случат. Има хора, които имат повече от други, могат да ти предложат целия материален свят, но замисли се; Те могат ли да излязат отвъд, това което имат. Те могат ли да рисуват върху белия лист на живота. Хората, които имат много в ръцете си, рядко имат много в умовете си. Рядко могат да мечтаят, рядко могат да си представят, нещо извън зоната им на комфорт. Не могат да надскочат границата, до която е достигнал умът им. Те не са гениални художници, те рисуват само това, което виждат. Аз, скъпа, съм тук, до теб, с голям бял лист хартия и ти предлагам, нищо повече от това, само да ти помогна да рисуваме заедно живота си. Да мечтаем, да постигаме целите си, да бъдем щастливи и това най-лесно ще стане, когато има човек до теб, който да използваш като коректор. Редактор на мисли, желания, действия, мечти, постъпки в живота.
- Но така бъдещето си остава не ясно..
-Да, бъдешето винаги ше бъде такова. Човек се страхува от непознатото, но човек се страхува и когато е сам. Ако бъдем заедно, страхът няма да попречи на желанията и мечтите ни. Няма да говоря повече, вече ти казах, не обичам думите.
- Ааз, аз не знам.. не знам какво да мисля, какво да кажа, не знам...
- Кажи само онова, което чувстваш, нищо повече и по-малко. Само това, което е в сърцето ти!
- Обичам те. Знаеш ли, винаги съм те обичала. Никога не съм спирала да те обичам дори за секунда, дори след толкова много време с теб, аз още те обичам, така както те видях за първи път. Но нали знаеш, ние жените имам нужда от това да чуваме, ние обичаме с ушите си. Ще ти кажа нещо последно, всичко това, което чух сега, ми стига за да разбера, че искам да прекарам остатъка от живота си с теб. Не ми трябва никой друг, нито човекът с парите, нито никой. Искам теб, тук и сега, завинаги.
обичам те!
- И аз те обичам!
-Мисля, че тряба да отидем до близката книжарница, любими.
-Защо?
-Защото,  имаме нужда от още много бели листа.


Тагове:   Ние,   той,   любов,   тя,


Гласувай:
5


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. bojil - БРАВО- ПРЕКРАСНО Е НАПИСАНО!
23.01.2018 11:39
БРАВО- ПРЕКРАСНО Е НАПИСАНО!
цитирай
2. bobbyp - Благодаря
23.01.2018 15:57
Ценя мнението Ви. Благодаря
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bobbyp
Категория: Забавление
Прочетен: 12630
Постинги: 9
Коментари: 5
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031